בן גביר נגד הממשלה: "הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה"

איתי גדסי No Comments on בן גביר נגד הממשלה: "הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה"

השר לביטחון לאומי בביקורת על הממשלה: "רקטות של חמאס מחייבות תגובה מעבר להפצצת דיונות ומקומות לא מאוישים. הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, תוקף הבוקר (רביעי) את המדיניות הביטחונית של הממשלה בה הוא חבר, על רקע מתקפת הרקטות מעזה. "ביקשתי הבוקר לכנס את הקבינט הביטחוני בעקבות האירועים הלילה", הודיע השר. "הממשלה שאני חבר בה צריכה להגיב בעוצמה לירי הרקטות מעזה".

בן גביר הוסיף: "רקטות של חמאס מחייבות תגובה מעבר להפצצת דיונות ומקומות לא מאוישים. הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה. אסור לחרוג ממשוואה שמחייבת תגובה רצינית על כל רקטה ורקטה".

כזכור, שורה של רקטות נורו הלילה (בין שלישי לרביעי) מרצועת עזה לשטח ישראל, אחת מהן נפלה בשדרות. צה"ל תקף בתגובה לירי הרקטות שלושה אתרים ומספר עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס. גם ביהודה ושומרון נרשמו אירועים ביטחוניים ובהר הבית התפרעו מאות מחבלים שחיללו את מסגד אל אקצא, עשרות נעצרו.

video
play-sharp-fill
video
play-sharp-fill

מערכת הביטחון בכוננות שיא לקראת חג הפסח. אלפי שוטרים נפרסו בריכוזי הערים וסמוך לבתי הכנסת ובעיר העתיקה בירושלים לקראת הגעתם של רבבות מתפללים שצפויים לפקוד את המקום במהלך החג וימי חול המועד. ביהודה ושומרון תיגבר צה"ל את כוחותיו בעוד ארבעה גדודים.

בתום הערכת מצב שקיים השר בן גביר עם מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן אמר השר כי הוא "נותן גיבוי מוחלט למשטרת ירושלים, ומוקיר תודה לשוטרים האמיצים שפעלו הלילה בפעילות מהירה ונחושה כדי לשמור על תושבי ירושלים".



0 תגובות